Projektowanie logo
Projekt logotypu
Projekty logo
Projekt logotypu
logo dla firmy
projektowanie logo firmy
projektowanie loga firmy
logo firmy
projektowanie logo wrocław
logo firmy
logo firmy
logo firmy
logo firmy
projektowanie logo
logo dla firmy
logo firmy
Projektowanie logotypów replacefood
projektowanie logo wrocław
logo dla firmy
projektowanie logo
projektowanie logo
Projekt logo pretto
Projekt logotypu Taboo

Specyfika i idee firmy to klucz do wyrażenia jej unikalności poprzez konkretne logo

Proces tworzenia to złożone i powiązane ze sobą działania, które skrupulatnie prowadzą do trafnego zdefiniowania istoty marki. Jeden z kroków w stronę określenia specyfiki firmy, to poznanie jej od środka, dogłębne zbadanie jej struktury. Wiedza na temat powstania tej instytucji, jej początków i cała historia mogą pokierować dalszym rozwojem projektowania logo. Na poznanie marki składa się także grupa jej odbiorców, do których firma dociera lub chce dotrzeć oraz ich potrzeby i oczekiwania. Dodatkowo analiza otoczenia biznesowego i konkurencji jeszcze dokładniej ukierunkowuje pracę nad tożsamością firmy. To wszystko pozwala skierować projektowanie logo na odpowiednie tory. Zależy nam na tym, aby stworzona identyfikacja wizualna marki była trafna i czytelna.

Na dobry początek - odpowiednia struktura

Dążąc do sporządzenia idealnego logo nie omijamy kwestii kreowania kolorów i kształtów, gdyż to one definiują znaczenie marki. Staramy się wydobyć z posiadanej wiedzy oraz z naszego doświadczenia istotę firmy. Znak graficzny zawiera w sobie to, co tworzy idee marki. Jednak projektowanie logo to nie tylko znak graficzny. To, co ją będzie określać, a przy tym zbuduje silną rozpoznawalność marki to także typografia oraz sygnet, czyli znak graficzny połączony z nazwą firmy. Zrozumiałe i kompatybilne połączenie pomiędzy wszystkimi stworzonymi narzędziami kreującymi całą markę to krok w stronę zbudowania solidnej podstawy dla marki.

Inspiracje

Wyrażenie specyfiki firmy poprzez zaprojektowanie starannego logo otwiera drogę do dotarcia do Klientów. Przedstawienie w nowy sposób branży jaką zajmuje się firma, może znacząco wpłynąć na zainteresowanie nią. Wystarczy połączyć ze sobą odpowiednie elementy, aby taki efekt otrzymać. Te elementy pozyskujemy z analiz, badań i poznawania całego otoczenia marki. Formułujemy cele firmy i jej idee, a następnie przekuwamy je w rzeczowy wizerunek, tak, aby kojarzył się z charakterem tej właśnie marki i żadnej innej. Dzięki takim analizom zaprojektowana przez nas identyfikacja wizualna nabiera wyjątkowości.

Idea zamknięta w logo

Przepisem na sukces jest między innymi zagłębienie się w poznanych zależnościach i trafne wyszukanie w nich zjawisk, które na pierwszy rzut oka nie są widoczne. Niektórych rzeczy nie da się domyślić. Trzeba przeszukać wzdłuż i wszerz morze informacji, aby znaleźć tzw. złoty środek. Wtedy okazuje się, że projektowanie logo to coś więcej niż tylko obrazek, który definiuje markę. To historia, idee, cele i kultura firmy zawarte w jednym znaku graficznym. Wypracowanie takiej identyfikacji wizualnej zależy od pracy specjalistów jak i zaangażowania firmy w takie działania.

Przygotowane przez nas logotypy to efekty żmudnej pracy, podczas której starannie sprawdzaliśmy każdy pomysł i staraliśmy się wydobyć to, co najważniejsze, czyli przekaz, jaki powinien docierać do odbiorców. Łączymy to co oczywiste z nieoczywistym, a przede wszystkim skupiamy się na wiernym oddaniu idei jakie kierują danymi markami.

Projektowanie logo to praca, która wymaga dogłębnych analiz. Odpowiednio przeprowadzona przez specjalistów, daje pewność, że stworzona tożsamość marki pomoże w realizacji planów i przyniesie oczekiwane rezultaty.