Krajowe Centrum Pacjenta to portal medyczny dostarczający rozwiązania webowe dla pacjentów i lekarzy. Nasz klient chciał wzmocnić rozpoznawalność swojej marki oraz wprowadzić skierowany do lekarzy system abonamentowy. Głównym zadaniem dla nas był rebranding marki i zbudowanie elementu USP (Unique Selling Proposition).

Key Visual

Analiza

Analiza wykazała, że wśród pacjentów odwiedzających stronę Krajowego Centrum Pacjenta przeważającą większość stanowią kobiety. To one najczęściej wyszukują lekarza i umawiają wizytę. Komunikację wizualną marki, w tym kolorystykę i kształty logotypu czy elementów strony internetowej, skierowaliśmy więc przede wszystkim do tej grupy.

Logo

Główną funkcjonalność portalu oparliśmy o geolokalizację. USP - Najbliższy dostępny lekarz działa w oparciu o wyszukiwarkę. Zanim wyszukasz lekarza, dostajesz powiadomienie który lekarz w twojej okolicy jest dostępny.

Do grupy lekarzy skierowaliśmy natomiast całą komunikację marki. Poprzez utrzymane w lekkim tonie zdjęcia i hasła odwołaliśmy się do ich negatywnego doświadczenia związanego z samodiagnozującymi się pacjentami i konkurowaniem z wirtualnymi diagnozami. Komunikacja miała na celu przekazać lekarzom, że KCP pomaga i rozumie ich frustracje.

Brand Book

Idea

Brand Book

Logo

Typografia

Papier firmowy

Wizytówki

Reklama

WWW

Poprzednia wersja strony KCP cierpiała na nadmiar treści. W nowej odsłonie staraliśmy się zsyntetyzować i uporządkować informacje tak, by użytkownik nie gubił się podczas poruszania się po portalu.

Makieta

 

Prototypowanie

All

Marki, które tworzyliśmy: