Budowa marki, czyli branding, jest trochę jak tworzenie fikcyjnego bohatera, który ma na stałe zagościć w umysłach wielu ludzi.

Trzeba wyposażyć go w indywidualny język, nadać niepowtarzalną osobowość i cechy zewnętrzne, które nie pozwolą go pomylić z nikim innym.

Branding to dla nas fascynujący proces, który uczy elastyczności, wsłuchiwania się w głosy innych, a czasami umiejętności odwrócenia zasad.

Podchodzimy do niego holistycznie. Co to znaczy? Szukamy spójności i nie faworyzujemy żadnego elementu. Traktujemy na równi design i analizę. Staramy się dogłębnie zrozumieć markę. Wychodzimy założenia, że skuteczny branding wynika z dialogu. Nie polega na narzucaniu sztucznych rozwiązań, lecz szukaniu tych najbardziej naturalnych, dopasowanych do indywidualnego głosu marki.

Pracujemy zespołowo. Wykorzystujemy interdyscyplinarną wiedzę oraz tradycyjne i nowoczesne narzędzia. Choć branding uważamy za proces, nie traktujemy go linearnie. Wiemy, że jego poszczególne fazy zazębiają się, przeplatają, a czasami nawzajem wyprzedzają. Żeby ruszyć do przodu, potrafimy zrobić krok w tył. Nastawiamy się na rozwiązywanie problemów.